Om dagen.

Dan.
ypperlig.
det är så mycket som du behövs för. som att jag har så mycket som vi kan ta sådär tillsammans, men aldrig ensamma. som den där jargongen jag råkade läsa i min egen ypperligt fåniga text. sådär, som sida vid sida bara skilda av ett gammalt soffbord,en nygammal tanke.

vår gamla jargong äter mig.

jag älskar dig, kom tillbaka? jag vet att vi båda citerade petshop när du sa: "du säger bara att du älskar mig när du är full!!!". och jag, "ja".

det där tomrummet i bröstvärnet, just där revbenen möter varandra.

loo. kom tillbaka. hur mycket jag än ställer in klockan på toaletten. inget  förändrar tiden som gick ifrån. dig. mig. oss. jag tänker dig dagligen som en jävla käftsmäll.

och jag vet, att om du sa att klockans tickande var helt i vår ordning, skulle jag dyrka slagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar