Om långa nätter & den blinda fläcken.

Vi vaknar klockan fyra på eftermiddagen i en lägenhet till bredden fylld av tomglas och burkar och givetvis den förutspådda rödvinsfläcken på den vita mattan som inte ens fyllt två månader. har man haft inflyttningsfest torde det innebära att man faktiskt bor där man bor och att det är lite sådär på riktigt och den förskräckliga fläcken vittnar om en sjujävla fest.

Mars är på väg bort och snart skall jag åka hem och försöka ta hand om den där rödvinsfläcken som jag inte längre kan blunda för. men först en sväng för att leta vantar som matchar min nya vårjacka, som jag för övrigt vägrar att ta av mig trots att det är minusgrader igen. sedan vill jag lägga mig i soffan och skeda världens finaste kille och inte göra någonting annat alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar