Om sekel.

Det hade du inte väntat dig va! säger han när mr. matt "super cool lead singer-guy" berninger klättrar genom hela publikhavet, upp på läktarna och precis upp bakom vår rad på cirkus. mikrofonen med världens längsta sladd i handen och kostymen som fladdrade förbi min axel. nej, det hade jag sannerligen inte och jag rodnar som en skolflicka och vågar inte röra vid honom som alla andra. jag är uppvuxen med övertygelsen om att alla människor har sin privata sfär och den inkräktar man inte på genom att utan lov kladda loss på någons kropp. nu var väl i och för sig det faktum att han faktiskt klättrade upp till bakre väggen av cirkus och i princip slickade på taket en invit om någon, men ändå. jag blev generad som en skolflicka blir när snyggaste killen i klassen går förbi i korridoren och jag hade inte druckit två flaskor vin men vilken spelning! att få höra en av de senaste seklens bästa röster sådär rakt inpå. 

man kan få gåshud för mindre.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar